من از صداها،صدای سکوت را بیشتر دوست دارم.یک روز از معشوقه ام،سؤال کردم:کدام صدا را از میانِ صداها بیشتر دوست داری؟گفت:صدای پای بوسه ات را در خلوتِ شب....