
سخته هنوزم دوستش داشته باشی ولی از اجبار خودت رو به فراموشی بزنی.![]()
خیلی سخته دوستش داشته باشی اماندونی حست چیه...دوست داشتن... عشق...هوس...یا...
خیلی سخته که درونت از گریه بخواد منفجر شه اما نتونی یه ذرشو بیرون بریزی...![]()
خیلی سخته که یکی رو دوست داشته باشی اما اجازه نداشته باشی ابراز کنی...
خیلی سخته که همیشه مجبور باشی سخت ترین چیزها رو تحمل کنی … ![]()
ما را در سایت گــیــــــــــــره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10