گــیــــــــــــره

متن مرتبط با «زیادی از باران» در سایت گــیــــــــــــره نوشته شده است

نـــ ــــــیــــ ــــــش و بــــ ـــــــازی

  • نیلوبلاگ

    بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد بـــــــزرگ شدم دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیزتر نیششـــان ســـــمی تــــر !xa0 ++آدماهنوز هم مثله بچگیمون …هر کی بیشتر باهامون بازی کنه رو…بیشتر دوسش داریم ! ...

    ادامه مطلب
  • زیــادی ...!

  • نیلوبلاگ

    زیاد خوب نباش … زیاد دم دست هم نباشxa0... زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی … آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند … زیاد که باشی ، زیادی می شوی … آدمها آنقدر زود عوض می شوند … آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است … عمریست نشسته ام پای لرز خربزه هایی که هیچوقت یادم نمی آید کی؟! خوردمشان… ...

    ادامه مطلب