
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد بـــــــزرگ شدم دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیزتر نیششـــان ســـــمی تــــر !xa0 ++آدماهنوز هم مثله بچگیمون …هر کی بیشتر باهامون بازی کنه رو…بیشتر دوسش داریم ! ...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0تولدت مبارک ، چه حرف خنده داریچه فایده داره وقتی تو گل برام نیاریعجب شبیه امشب داره میسوزه چشمامدورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهامواسه چی زنده باشم جشن چیو بگیرممن امشبو نمیخوام دلم میخواد بمیرمتولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینمهوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمیبینمتولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونمتو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونمهیشکی خبر نداره چقد هواتو کردمچقد دلم میخواد تو باشی دورت بگردمهیشکی خبر نداره دارم به زور ...
ادامه مطلب