زمین و زمان را می دوخت
یک بار رفتم ملاقاتش
گفتند:
دیشب رأس ساعت سه و پانزده دقیقه ی بامداد آزاد شده است
خوشحال شدم
سربازِ دم در گفت:
مگر دیوانه ای چرا خوشحالی می کنی؟
گفتم:
نشنیدی گفتند آزاد شده است؟
سرباز گفت:
منظور آقایان، از دنیا آزاد شده است
آزادی چیز خوبی است چه از دنیا و چه از زندانِ دنیا
سید محمد جعاوله
ما را در سایت گــیــــــــــــره دنبال میکنید
برچسب: آزاده صمدی,آزاده نامداری,آزادی,آزادی های یواشکی,آزاده زارعی,آزاد نت,آزاده اردکانی,آزادی مشروط,آزاده وزیری,آزادی بیان, نویسنده: بازدید: 14