
زیاد خوب نباش … زیاد دم دست هم نباشxa0... زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی … آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند … زیاد که باشی ، زیادی می شوی … آدمها آنقدر زود عوض می شوند … آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است … عمریست نشسته ام پای لرز خربزه هایی که هیچوقت یادم نمی آید کی؟! خوردمشان… ...
ادامه مطلب
مهربانم فرشته های آسمانی در مقابل خوبی هایxa0توxa0سر خم خواهند کرد زیرا تو یکی از آنهایی مادری که همیشه هوای بچه هایش را داشته و من به خود می بالم که مادر من هستی این روز زیبا یعنی تولدت رو بهت تبریک میگم از تو مهربان بابت تمام اذیت هایی بچگی معذرت میخواهم امیدوارم قلبت هیچگاه از من گله مند نباشد.تا من همیشه خوشبخت باشم. زیباترین و پاکترین قلب را داری.. و من هنوز نتوانستم ذره ای عین تو با گذشت باشم عاشقت هستم! تولدت مبارک! ...
ادامه مطلب