مهربانم![]()
فرشته های آسمانی در مقابل خوبی های تو سر خم خواهند کرد
زیرا تو یکی از آنهایی![]()
مادری که همیشه هوای بچه هایش را داشته
و من به خود می بالم که مادر من هستی![]()
این روز زیبا یعنی تولدت رو بهت تبریک میگم
از تو مهربان بابت تمام اذیت هایی بچگی معذرت میخواهم![]()
امیدوارم قلبت هیچگاه از من گله مند نباشد.تا من همیشه خوشبخت باشم.
زیباترین و پاکترین قلب را داری..![]()
و من هنوز نتوانستم ذره ای عین تو با گذشت باشم
عاشقت هستم!![]()
تولدت مبارک!![]()
![]()
![]()
ما را در سایت گــیــــــــــــره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8