
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد
بـــــــزرگ شدم
دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم
نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد
هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیزتر
نیششـــان ســـــمی تــــر !
++آدما
هنوز هم مثله بچگیمون …
هر کی بیشتر باهامون بازی کنه رو…
بیشتر دوسش داریم !
گــیــــــــــــره...
ما را در سایت گــیــــــــــــره دنبال میکنید
برچسب: نی نی شاپ,نی نی شیک پوش,نی نی شکلک,نی نی سایت,نی نی شیک,نی نی شیطون,نی نی شوما,نی نی شو,نی نی شکمو,نی نی شاپ کرج, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 19:58