
انگار حتما باید آسمان به زمین بیاید یا باید اتفاق خاصی بیفتد ؛![]()
مثلا معجزه ای رخ دهد که از زندگی لذت ببریم.![]()
گاهی آنقدر در روزمرگی غرق می شویم که فراموشمان می شود ساده ترین داشته های ما شاید آرزوی فرد دیگری باشد.![]()
ما از امر و نهی پدر کلافه باشیم و دیگری در آرزوی شنیدن صدای پدرش.![]()
ما از باب میل نبودن غذا به جان مادرمان غر بزنیم و دیگری در حسرت صدا کردن نامش و شنیدن جواب.![]()
صدای زنگ تلفن از خواب بعد از ظهر بیدارمان کند و ما از بدخواب شدن بنالیم و دیگری تشنه ی شنیدن صدای آشنا از پشت گوشی تلفن است.![]()
همیشه شاکی هستیم انگار …![]()
از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم. ![]()
در جمع از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت ، از تنهایی بغض می کنیم.![]()
تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی مان را گردن غروب جمعه می اندازیم.![]()
شاید بهتر باشد گاهی فکر کنیم تمام زندگیمان معجزه است.![]()
همین که می خوابیم ، بیدار می شویم ، نفس می کشیم.![]()
همین که خورشید طلوع می کند ، مهتاب می تابد ، باران بی منت می بارد و هنوز می شود کسی را دوست داشت.![]()
تمام این ها بهانه ی ساده ای است برای یک لبخند !![]()
ما را در سایت گــیــــــــــــره دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15